Saturday, 13 June 2015

DaH SaMPai SeRu..

Assalamualaikum dan salan sejahtera semua..

Lama sangat dah Acik tak update blog..Kesihatan tak berapa mengizinkan. Kesibukan pun iye juga..Pada yang dah tahu, mungkin ia salah satu sebab Acik jarang update blog kot.


Sebenarnya Acik nak bagitahu yang Acik akan berdua..hihiii..malu pulak..nak bgtau Acik dah nak kawin tahun ni.


Insya Allah, kalau tak ada apa-apa aral melintang, majlis kami akan diadakan pada 30 Ogos 2015..Hari Ahad ye..Jadi, Acik jemput, semua datang rumah Acik ye..




SAVE THE DATE YE!!

10 comments:

  1. Acik... great to hear...I mean read that.. barakallah untuk Acik.. love you ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq tq...love u too..jemput dtg ye

      Delete
  2. tahniah kak Watie.. semoga berkekalan ke Jannah.. teringin nak pergi, tapi jauh sangat..

    ReplyDelete
  3. tahniah :)
    moga segala perancangan ke arah tarikh tu sukses...
    darah manis ler ni :)

    ReplyDelete
  4. eh, apa yg nak dimalukan tu? :p ... tahniah. semoga dipermudahkan urusan pernikahan nanti yer

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..tahniha Acik :) da tgk orgnye di FB..sepadan :)

    ReplyDelete
  6. wahhhhh what a great news acik! tahniah! smoga dipermudahkan segala urusan utk acik :)

    ReplyDelete
  7. Acikkkkkkk!
    Waahhh baru tahu sbb baru bukak blog, hehe
    Tahniah Acik.
    Tak dapat lah nak datang, jauh sgt hehe

    ReplyDelete
  8. tak lama dah ni, patut la tak update blog ... selamat pengantin baru (wish awal) ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...