Tuesday, 6 January 2015

SemPoi....

Selebetnya..Intan gosokkan shawl untuk ibu pakai pegi kerja harini.

Kerongsang memang masalah besar bila ada anak dara ni...beli segenggam, segenggam la hilang.

Tak jumpa kerongsang, pinkan dengan jarum je. Turun kereta, sandang handbag belah kanan. (pstt...Acik dah ada handbag baru tau). Pastu tercicir la jarum tu..

Masuk pejabat, dah terkulai tudung belah kanan..kejap-kejap selak naik balik atas bahu..

Hmm..takkan nak camni je sampai petang..so idea timbul..





Tadaaa.....cuba teka apa yang Acik guna tu??

Map pin yang Acik ambik kat papan kenyataan..hahahaa...habis cerita..selesai masalah..orang bukan perasan pon..

Nanti pulang la balik map pin tu...hak kerajaan malaysia kan tu...

15 comments:

  1. idea yang bagus..hehe...bukan org perasan pun eh..haaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. harapnya tak ada yang teliti sangat

      Delete
  2. haha okay ini rare!

    pssttt pin tu bukan anak dara je yang selalu hilangkan. mmg lumrah perempuan kot haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhee..anak dara dah jawab...larikkkk

      Delete
  3. Hehehe bila terdesak pki je apa yg ada..

    ReplyDelete
  4. hahaha. pun boleh. pin tu pun jarum gak.
    sebab tu saya suka bawak brooch atau jarum peniti lebih. senang kalau hilang ka tercabut ka.^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau banyak, tak pulak jadi camni...elok je brooch tu ada kat bahu

      Delete
  5. Hehehehe...janji pin..boleh je digunakan..hikhik :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...