Tuesday, 13 January 2015

TaHaN PeDass..

Malam tadi beli kerabu maggi..Pedas tau kerabu maggi ni..

Dua beradik ni sibuk nak mengecek..nak makan jugak..Tahan pedas budak-budak ni..Si Waie, berpeluh-peluh makan tapi nak jugak.











Nana pun sama..




Kita yang tua ni makan pun berasap telinga, inikan pulak budak kecik.

Memang la korang ni darah orang neghori...

15 comments:

  1. alala, cian waie sampai merah muka makan pedas..hihik..wana pun x berapa nak tahan makan pedas ni acik..kalau pedas ja mesti sampai tergaru-garu kepala.. huhu ^_^

    ReplyDelete
  2. Kerabu maggi yer? Baru harini dengar.. Hehehhe. Saya tak makan pedas. nie kalau pedas sangat. confirm takleh makan.

    ReplyDelete
  3. perghh kalau CP mau bergelas air sebab memang tak tahan pedas..

    ReplyDelete
  4. keraabu maggi.....oh...tak pernah makan kerabu...ini kan pula kerabu maggi.....
    ermmmmmmm

    ReplyDelete
  5. ank sy pn suka pedas...walau pn mlt bising kata pedas tp mknn tetap masuk mlt hehe

    ReplyDelete
  6. KErabu maggie xde jual kat sini...teringin nak rasa..nk buat mcm malas je..hahaha..

    ReplyDelete
  7. senang nak bawak bejalan klau makan pedas nih..hehehe

    ReplyDelete
  8. terliuq aih tengok depa makan maggi. dah lama tak makan maggi tau ;)

    ReplyDelete
  9. minta sket..xthn..sedap betul nampaknyer tu =)

    ReplyDelete
  10. Kerabu maggi? Sedap ea?
    Kalau pedas2 ni saya pun taktahan.

    ReplyDelete
  11. Wahh... steady je dia berdua makan eh... cayalah.. KK baru tau ttg kerabu maggi ni. Nak cuba juga lah rasa sengat kepedasannya nanti.. :D

    ReplyDelete
  12. Sanggup makan pedas. Memang hebat r waie ngn nana :)

    ReplyDelete
  13. sama laa macam anak2 suka makan pedas.. kekadang siap pesan suruh masak pedas2 gitu..

    ReplyDelete
  14. mak oi, saya tak tahan pedas2 ni... tapi kadang2 macam Waie. nak juga makan. hahahahhahahahha... lepas tu bilik air, saya cop awal-awal. lulz~

    ReplyDelete
  15. ayu kalau pedas mmg angkat kaki da acik..
    tp kerabu megi mmg superb...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...