Wednesday, 18 February 2015

PLasTik SeKSi

Fenomena baru di sini, bagi peniaga macam Acik sekarang ni ialah plastik transparent..Cantik tau guna plastik ni..nampak isi dalam..apa yang kita jual..







Susah jugak tau nak cari plastik ni di sini...Kena beli di Golok, Thailand. Tapi memang serius lawa,kan??

Hari ni, Acik usahakan jugak cari di Pasar Siti Khadijah setelah riki-riki dengan geng seperjualan..Berpeluh jugak jadi peramah hari ni..tanya setiap kedai..Akhirnya jumpa jugak plastik ni..So Acik grab la banyak sikit.




Giler mahal plastik ni..RM 5.50 satu. kalau beli kat Thailand, RM4...murah sikit tapi nak ke sana tu la pulak.




Ada jugak yang pesen bunga-bunga camni tapi lagi mahal dari yang kosong tu..Macam-macam kan peniaga ni sanggup buat demi nak lariskan produk.

20 comments:

  1. Ada ye?/kat sini belum jumpa lagi..

    ReplyDelete
  2. Memang cantik la plastic macam tu acik. kat sini wana x jmpa lg la..

    ReplyDelete
  3. Ooo, kalo kat daiso jumpa zipper bag ala2 mcm plastik ubat yg ada corak bunga. Cantik.

    ReplyDelete
  4. comel . btw jemput ye. Kita tag awak IpHone5s GA

    ReplyDelete
  5. waa. plastik corak tu selalu dapat kalau p kenduri tapi plastik lutsinar tak penah jumpa lagi . hehe . seksi sangat la xD

    ReplyDelete
  6. kat sini kalau bakery ada guna plastik macam tu, lut sinar, kreatif skrg kan :)

    ReplyDelete
  7. ditag :)
    http://cuteandadorable-is-sugarmeow.blogspot.com/2015/02/iphone-5s-giveaway-by-syafiqspecki.html

    ReplyDelete
  8. Bestnya plastik camtu. RM 5.50 tu dapat berapa helai kak?

    ReplyDelete
  9. Plastik lutsinar tuh banyak bakeri gunakan.. baru nampah isi di dalamnya.. yang bunga2 tuh tak nampak laa isi dalamnya..

    ReplyDelete
  10. memang seksi plastik tu. kalau kat KL ni tah berapalah harga satu pek...

    ReplyDelete
  11. semoga dipermudahkan Acik... plastik lut sinar tu lagi menarik perhatian...

    ReplyDelete
  12. plastik putih nmpk elegance sikit kot..hikhik:)

    ReplyDelete
  13. comel acik..
    hehehe skg plastik pon dah ade mcm2 gamboo da

    ReplyDelete
  14. Cantik plastik lutsinar tu ... Salah satu cara nak promosi jgk tu kan ...

    ReplyDelete
  15. haahlah.. cantik juga tu. mesti proses filter dia lebih. jd mesti lebih mahal dr biasa

    ReplyDelete
  16. nak buat macam mana acik. people tend to judge a book by its cover. paras rupa melebihi segala-galanya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...