Monday, 23 February 2015

TaJuK Je Pon...

Perasan atau tak, salah satu tajuk pasal plastik tu..yang Acik buat entri minggu lepas rasanya.

Acik try bukak kat pejabat..rupanya tak boleh..Diblok..Confirm sebab tajuk.




Tak cerdik jugak la komputer ni..Tajuk je camtu, bukan cerita pasal isi dalam pon.

22 comments:

  1. Assalam watie,
    he3
    manusia yang set kan3 he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. manusia suruh komputer blok...komputer pun, patutnya baca la dulu

      Delete
  2. Replies
    1. Kesian kan..tak bagi bukak time keje la tu

      Delete
  3. kekeke dia filter based on that range of words kot...

    ReplyDelete
  4. 1bestari ni mmg.. sume nk diblok.. haha
    tajuk je seksi.. ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut warga pendidik tak de keje lain

      Delete
  5. hheheh..kena tukar tajuk la kalau gitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la tu..nak kena tukar jugak,baru tahu sebabnya tu

      Delete
  6. hehe..xpasal2 kena banned entry Acik tu..apala, org baca dulu isinya..kan Acik? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Cik Mimie..lain kali baca dulu..

      Delete
  7. haha..tajuk acik tu mengundang sangat kot..haha

    ReplyDelete
  8. Tajuk tu ... Memang bestari sangat lah kan ...

    ReplyDelete
  9. hahaha sbb plastik tu je pon seksi
    lawak la

    ReplyDelete
  10. dia filter perkataan seksi laa tuh.. nasib laa kak watie.. kat opis nih pun banyak benda kena block.. ada benda boleh bukak dan sebaliknya.. kebanyakan yang kena block berkaitan entertainment..

    ReplyDelete
  11. oh.. kena baca ni. hihi.. dah lama x terjah blog org lain

    ReplyDelete
  12. lorh.. ada juga macam tu ye. hehehhehe. >.<

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...