Saturday 9 August 2014

UBAT PENGHAPUS SERANGGA DAN MEWANGIKAN RUMAH

TERtengok dalam satu blog..
Tak ingat blog yang mana satu.
(Nanti kalau aku ingat, aku update di sini.)

Macam best je petua ni.
Caranya : Rendam cengkih dan kayu manis dalam air panas semalaman
Masukkan dalam bekas spray, dan spraykan ke laluan semut dan sebagainya.

Boleh jugak digunakan sebagai pewangi rumah.


Habis aku curik mak aku punya bunga cengkih.
Kulit kayu manis tak jumpa.
Tak sempat nak beli sebab selalunya lupa nak beli.
Kalau dah beli, lupa pulak nak buat.
Ni sementara tengah ingat, terus buat.
Tu yang carik Mama punya bunga cengkih, terus rendam.

Ada satu lagi tips untuk mewangikan rumah.
Nanti ye aku update. Tak buat lagi..
Tak ada la gambar.

SELAMAT MENCUBA!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...