Wednesday, 17 December 2014

MaLaNg MeManG Tak BerBau

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Macam-macam hal bengkel kursus kali ni..Sebelum sampai KL, salah seorang peserta terpaksa turun di Raub, Pahang. Abang meninggal di Kelantan.

Pagi tadi, nak buat kerja secara online, pihak hotel tak sediakan WiFi free seperti hotel-hotel lain..kalau nak guna, kena bayar rm20 per kepala sehari..kalau 2 hari, RM40.Kedekutsss..



Nampak tak bersungguhnya Acik?

Sedang berbengkel, 2 orang terpaksa balik Kelantan...ayah meninggal..terpaksa naik flight..

Macam-macam hal yang tak dijangka terjadikan..Jadi, sebaiknya kita berlaku baiklah kepada semua orang agar kita pergi dalam keadaan orang menyenangi kita.

SEKIAN..

15 comments:

  1. beringat dahu sebelum terkena kan

    ReplyDelete
  2. setiap kejadian ada hikmahnya..kita harus bersabar menghadapinya..

    ReplyDelete
  3. allah. dugaan betul untuk diorang :)

    ReplyDelete
  4. Salam singgah!

    Banyak betul dugaan hendak menghadiri kursus. Pasti ada hikmahnya segala yang terjadi.

    ReplyDelete
  5. semoga urusan lepas ni berjalan lancar ya acik..semua yang berlaku pasti ada hikmah..

    ReplyDelete
  6. banyak betul dugaan kak Watie hadir ke kursus kali nih.. semoga perjalanan kursus akan lebih lancar lagi selepas nih..

    ReplyDelete
  7. byk dugaan masing2 kann acik. laaa wifi hotel siap kena charge pulak ye? kedekutssnye hotel tu

    ReplyDelete
  8. ada hikmah atas segala keadaan ygn berlaku :)
    tp hotel tak sediakan wifi memang x boleh blah la

    ReplyDelete
  9. betul tu...malang memnag tak berbau...

    ReplyDelete
  10. Amboi... nak guna wifi kena bayar..??? punya kedek.. apa daa hotel tu..

    ReplyDelete
  11. x bestnya kalau hotel xde wifi. mesti terkontang kanting je rasa. adoi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...