Friday, 21 November 2014

LiEBsTeR AWaRd #16 - AmY J

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Dah malam-malam ni, baca entri kawan-kawan.
Baca entri Amy J,
ternampak nama Acik..
Buat muka tak malu la...jawab ke soalan adik kita ni.






Soalan nampak susah. Nak jawab sesimple mungkin.
Tapi boleh ke? Acik ni suka melalut-lalut.

1.  1 tabiat buruk tak boleh ubah.
Buat kerja last minute.

2. 2 benda mengingatkan korang dengan Amy J
- Serigala berjalan
- Perempuan berSpek mata

3.  3 orang penting dalam hidup.



Carilah sendiri 3 orang penting tu.


4.  4 ciri-ciri lelaki yang berjaya mencuri hati.
- Setakat ni tak ada lagi.
(Bagi soalan cepumas ye...)

5.  5 makanan tak boleh tolak
- Double Cheese Burger Mekdi
- Spagetti
-  Lamb Chop
-  Laksa Penang
-  Ayam Goreng Cap Atok Tua

6. Terbang atau baca fikiran orang?
Terbang la...fikiran sendiri pun bercelaru,
inikan pulak baca fikiran orang...Malas..

7.  Wahai (nobody)...saya sayang awak sebab
AWAK SAYANG KAT SAYA.
(mungkin tu kot Acik akan cakap nanti...huhuuu)

8.  Binatang paling menakutkan.
ULAU MELINGKAU ATAS PAGAU

9.  Kenapa korang suka / tak suka pergi kenduri kawin?
Suka kalau kenduri kawan-kawan sendiri.
Tak suka kalau ikut mak pergi kenduri rumah kawan dia.
Kejap suka kejap tak suka kalau pergi kenduri kawin
rumah sedara mara..Lama sangat.

10.  Apa perasaan korang hari ni?
Perasaan hari ni KOSONG KOSONG..biasa saja.

11. Rumah Idaman.
Rumah yang bersih dan kemas.
Bangun tidur, tak payah menyapu,
tak payah nak basuh pinggan,
tak payah nak tolak kerusi suruh lurus..

Dah selesai jawab soalan.
Macam biasa, tak sempat nak pikir nak buat soalan apa.
Nak tag orang tu, lagi la takut.
Takut kena marah kat orang.

Harap Amy J terima jawapan dari Acik.

SEKIAN...


29 comments:

  1. Ulau melingkau atas pagau. Eh...haha..
    Erm sy kalau pg kerja kahwin 5 mnit je..rimas..bagi duit terus jalan...hehe..taknam tnggu lama lama..

    ReplyDelete
  2. Ayam goreng cap atok tua kt mana boleh dpt acik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan ayam goreng cap atok tua tu ada restoran...mana-mana pun boleh dapat...drive thru pun boleh.

      Delete
  3. xsempat lg jawap soalan amy ni. hehe
    no.1 same. huu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik pun draf malam semalam...pastu post harini

      Delete
  4. double cheese beger mcd?? i like too,.
    Mama Niza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa mengandung haritu, tiap2 hari beli burger mekdi ni..suka sangat..

      Delete
  5. kalau mamamyja sebut cam nih "ulaq melinqaq atas pagaq" hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik tak pandai cakap kedah...berbelit2 lidah

      Delete
  6. Hehe..acik pun kena tag juga..:) btw, cantik la gmbr family tu..suka tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni la gambar terlengkap setakat ni..ada 3 orang budak2 kecik je yang tak ada...tidur semuanya

      Delete
  7. ehh muke sepesen jee adk bradek acik yg pompuan. haha dah tak cam mana satu acik..

    haha betu lah t.. tringat amy je teringat wolf and weirdd hakhak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah satu mak satu bapak, gitu ler...4 pempuan 1 lelaki...yang lelaki sorang tu bongsu..

      Delete
  8. Kemain lg ayat..ulau melingkau atau pagau..hikhik
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheee....ulau je la yang ada ayat camni

      Delete
  9. ulau melingkau atas pagau . seun sgt tu bunyinye hahaa

    ReplyDelete
  10. No 5 tu, den pun tak dapek nak tolak.. :D

    ReplyDelete
  11. Ayam Goreng Cap Atok Tua - nak rasa kak. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atok tua ye...Atok muda tak ada lagi

      Delete
  12. Same la maknan yg xleh tolak tu.. tp ayam goreng cap atok tua tu ape acik?? Hahahah btl jugak pikiran kite pon serabut sibuk nk bace pemikiran org laen..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...