Wednesday, 12 November 2014

PeRinGaTan UnTuk Kita..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Acik nak berkongsi satu ceramah
daripada Ustaz Muhammad Fawwaz.
Cara penyampaiannya juga bagus.







Kali ini Acik nak kongsikan video tentang Dajjal.
Sama-samalah kita berubah dan merubah.
Semoga keluarga kita terselamat daripada Fitnah Dajjal ini.
Dunia dah akhir zaman.


SEKIAN..



24 comments:

  1. Salah satu nk elak fitnah dajjal ialah mengamalkan surah al kahfi ayat 100-110 stp hari. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. dunia akhir zaman ni....banyak fitnah menfitnah....! sabar jela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu safirul..sabar je yang boleh selamatkan kita

      Delete
  3. Thank sharing Acik..semoga kita semua dilindungi oleh-NYA

    ReplyDelete
  4. saya rasa insaf bila cerita pasal dajjal. takutnya... moga moga Allah jauhkan saya dari fitnah2 dajjal.

    cara mencegah kanser payudara yang ramai doktor tak tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama lah kita hafalkan surah Kahfi

      Delete
  5. Rasanya dah pernah dengar.
    Adik tunjuk dari phone dia.
    Takut dengar:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik pun muat turun dari phone...kena dengar ulang kali biar kita sedar diri selalu..walaupun banyak kali kita dengar, kita hafal apa yang akan jadi, bila tiba saatnya nanti, hanya kekuatan iman je yang akan tolong kita..

      Delete
  6. Nice sharing..takut plak rasa bila dengar nih..

    ReplyDelete
  7. deep.

    masih banyak lagi perlu belajar. terasa seperti masih berada di zon selesa...


    nice sharing. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la...Malaysia asyik disogokkan dengan cerita duniawi...tetapi cerita akhir zaman, tidak pernah pun disentuh kecualilah ahli ulama

      Delete
  8. menarik menarik. first time dengar pasal ustaz Fawwaz ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...