Saturday, 22 November 2014

TeRiMa KaSih DaUn KeLaDi #4

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Minggu lepas Acik terima hadiah
daripada Farida RedBellas

Alhamdulillah..tak jangka pun menang
sebab terlampau banyak sangat join GA, BW
Segmen dan macam-macam lagi
sampaikan tak boleh nak fokus sangat.








Macam tahu-tahu je Acik suka kaler hijau.







Terima kasih ye Farida..
Tapi nak tanya sikit, ini apa benda?
Tak pandai nak guna la..
Sekali tengok macam tempat letak baju
yang gantung kat palang almari.
Entah iye ke tidak.
Orang kampung maa...

SEKIAN...

27 comments:

  1. tahniah acik...dpt hadiah...walau pun dah besar panjang...:) bila kebaikan kita buat..pasti di balas kebaikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish...En.Safirul..rezeki terpijak je ni

      Delete
  2. Replies
    1. Entah la Irah...tempat simpan baju kot

      Delete
  3. Tahniah kak watie.. Eyda tengok pun macam tempat letak baju, gantung kat almari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la tu...Acik pun nampak macam tu jugak

      Delete
  4. Alhamdulillah. Tahniah acik :)
    Macam bekas letak baju je. Try p tgk kt nile.com kot ade gambo cara guna. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..TQ HSB...Nanti Acik try tgk kat Nile tu

      Delete
  5. Tahniah acik.. bestnyer dapat hadiah.. hehe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Ooo...TQ Cik Balqis...balik nanti, nak try gantung

      Delete
  7. Heheheeh suke wrna hijao jugak acik... sep sikit...
    tahniah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...