Friday, 5 September 2014

SEGMEN : KENAL KE KITA? by MIN

http://myimpiannaad.blogspot.com/2014/09/segmen-kenal-ke-kita.html


10 FAKTA TENTANG ACIK

1. Blogger dari negeri Cik Siti Wan Kembang (Kelantan). 
Lahir di Negeri Sembilan

2. Ada 5 orang anak dari 2 generasi.

3. Muka nampak sombong tapi kalau dah kenal, loyar buruk orangnya.

4. Tak kisah nak bergurau apa-apa pun tapi kalau melibatkan
sensitiviti yang melampau, memang tak boleh sabar.

5. Pantang sangat orang hentam Acik tanpa usul periksa. 
Lebih-lebih lagi bab yang melibatkan masa silam. 

6. Tujuan asal nak berblog ni ialah untuk memcatat segala cerita,
segala masalah dan segala luahan hati Acik,
untuk tatapan anak-anak.

7.  Acik seorang yang mudah memaafkan orang.

8. Seorang yang senang mengeluarkan air mata. 
Terlalu sedih, terlalu marah,,terlalu geram,terlalu gembira.
dan macam-macam terlalu lagi.

9. Tidak memilih kawan.

10. Sedang dalam proses meng'upgrade'kan diri ke arah hidup
yang lebih sempurna di sisi Allah

5 comments:

  1. hai acik.. hihi.. salam kenal dari mama

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah mengenal mama jugak ni.salam kenal juga..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Hehe kenal sikit pasal acik ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...