Monday, 1 September 2014

SEPTEMBER GIVEAWAY PARTY HOSTED BY LOLA CAVIAR


Segmen ke-2 bulan September ni.

Wah...ayat turut serta tu yang tak tahan..kuikuikuii..

Selamat ber'blogwalking', ber'giveaway' dan bersegmen.

PEACE!

19 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih ye..rasanya cash RM50 tu dalam tangan dah..hikhikkk

      Delete
  2. Replies
    1. TQ ye..tetiba rasa nak speaking pulak

      Delete
  3. Good luck.. banyak hadiah ditawarkan.. mungkin salah satunya milik acik watie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la..banyak jugak hadiahnya..tapi bukan harap sangat pun hadiah tu..nak berkawan dengan ramai orang je. Bukan setakat klik follow, pastu hilang...

      Delete
  4. salam...saya pon join giveaway ni jugak..untuk memeriahkan dunia blogging ni...hehe..good luck ye...
    http://fuzainisimplelife.blogspot.com/2014/09/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html

    ReplyDelete
  5. Hi ... Jalan-jalan dari September Giveaway Party hosted by Iola Caviar ... Jangan lupa singgah jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi

    ReplyDelete
  6. Salam dan hai :) Singgah dari segmen yang sama
    http://mellyareenza.blogspot.com/2014/09/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html
    Singgah sini jemput awak join :) Harap sudi ^^
    http://mellyareenza.blogspot.com/2014/09/sweet-september-giveaway-by-mellya.html

    ReplyDelete
  7. tq..tq...sori...Acik terlepas GA ni..jap Acik join..

    ReplyDelete
  8. terima kasih kerana sudi meriahkan giveaway anjuran Iola.
    Tarikh umum pemenang ialah pada 1 Oktober 2014.
    Jom semak senarai peserta dan blogwalking sama-sama :)
    http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/09/senarai-peserta-september-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. Singgah sini dari Ga yang sama :)

    ReplyDelete
  10. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...