Tuesday, 21 October 2014

Day 3 : 10 FavouRiTe YouTubE ChaNNeLs

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Cabaran ini sepatutnya Acik updatekan semalam
tapi atas sebab-sebab yang tidak boleh dielakkan,
sebab-sebab yang tak mampu buat Acik menjenguk blog Acik,
maka, Acik akan gantikannya pada hari ini.




Acik bukanlah seorang peminat tegar TV
apatah lagi youtube..
andainya ada cerita sensasi
yang amat menarik minat Acik,
maka Acik akan layan juga youtube ni 
dengan TERPAKSANYA.

10 Channel??
Sesuatu yang sangat susah untuk Acik senaraikan.
Jadi, di sini, Acik updatekan channel yang anak-anak
Acik selalu tengok.
Inipun Acik tahu bila mereka panggil untuk
lihat apa yang menarik untuk mereka kongsi
dengan ibu mereka ni.

1. UPIN IPIN.


2. PADA ZAMAN DAHULU


3. RANGKAIAN LAGU KANAK-KANAK INDONESIA


4. RANGKAIAN DOA-DOA HARIAN





5. HIGH-5 


6. TELETUBBIES




7. K-POP


8. LOOM-BAND


9. PENCURI MOVIE


10. RANGKAIAN LAGU-LAGU LAMA


Tak tahu la Acik, 
boleh tak dikategorikan sebagai channel

24 comments:

  1. Sue pun mcm acik jrg tgk tv @ youtube.

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak benda lainnak buat la Sue slain daripada tengok TV dan Utube

      Delete
  2. upin ipin degan hi5 pun saya sukaaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang-kadang Acik tumpang sekaki jugak...Hi5 tu dah lama tengok..dari zaman anak2 badge 1 kecik lagi

      Delete
  3. heheh..banyak channel untuk anak2..senang suruh dorang duduk diam bila bukak kartun di youtube..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...Acik nak baking, buka laptop, meniarap 2 beradik tu sambil minum susu...

      Delete
  4. waahh..klu dh nama ibu kan...video laa byk dlm hp kn Achik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...rasa rugi je download dlm phone..nanti ntah apa2 la yang mereka tekan sambil2 tengok video tu.

      Delete
  5. ayu kalau soalan cmni mmg blur trs...
    hahahah xlyn btl utube nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la Ayu..tusebab Acik bagi apa yang anak-anak tengok je.hehe...

      Delete
  6. Replies
    1. kita yang tua ni pun suka layan..anak-anak jadi pandai cakap sebab upin ipin ajar

      Delete
  7. suka jugak hi-5 dan teletubbies!! boleh geng la dengan anak-anak acik. haha

    ReplyDelete
  8. same la kite xlayan sgt tv n youtube..
    tp tetap bukak upin ipin.. layan si budak kecik yg ibu kite jaga.. suka sangat upin ipin..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upin ipin ni kuta pengaruhnya...sampaikan anak Acik boleh tiru apa yang upin ipin cakap..walhal baru 3 tahun..cakap macam orang tua

      Delete
  9. Sama laa.. jarang nak terjah youtube.. anak2 pun suka tengok upin ipin.. kita pun layan sekaki laa.. pada zaman dahulu pun anak2 layan jugak.. teletubbies dulu masa anak2 kecik, depa tengok kat tv jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..dulu teletubbies dalam TV..sekarang kena tgk utube la

      Delete
  10. Kalau ada anak-anak kecik macamsaya memang slalu buka upin ipin le jawabnye.
    Betul..betul..betul

    ReplyDelete
  11. pencuri movie? bahaya betul akak ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Acik ler yang bukak...anak-anak Acik yang tengok

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...