Tuesday, 28 October 2014

LasT Day : Day 10 : 10 RanDom Facts About You

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ni hari terakhir cabaran bulan Oktober ni.

Pasni, siapa pulak yang nak buat DC?
Boleh inform kat Acik.



Jom kita lihat, Acik ni macam mana orangnya.
Acik dah kongsikan pada entri sebelum ni

Jadi, untuk memudahkan kerja Acik
yang memang dah sedia banyak ni,
Acik naikkan semula 10 RANDOM FACTS ABOUT YOU.

Pilih je la yang mana berkenan di hati..




COPY PASTE FROM ENTRI SEBELUM NI :

No.1 - betul
No.2 - betul
No.3 - betul
No.4 - betul
No.5 - betul
No.6 - betul
No.7 - betul
No.8 - betul
No.9 - macam betul je
No.10 - betul
No.11 - macam betul je
No.12 - penyayang tu betul..panas baran dah kureng.
No.13 - tengok sparing la..sesuai ke tak.



MENGIKUT TAHUN PULAK



Kambing

Tahun
1943, 1955, 1967, 1979, 1991, 2003

Sifat positif
Kreatif, murah hati, patuh, lemah lembut, sederhana, idealistik, penyayang, peka

Sifat negatif
Tidak bertanggungjawab, cemas, malas, sentiasa mengubah fikiran, ganas, pendendam, 
cuai, mudah tersinggung

Paling serasi
Arnab, Babi, Kuda

Sederhana serasi
Harimau, Monyet, Ular, Kambing

Tidak serasi
Tikus, Lembu, Naga, Ayam, Anjing



MENGIKUT ZODIAK PULAK 





Lincah, Pandai berbicara, Tidak Stabil, Mudah Berubah-Ubah, Mudah Gugup, Sangat Peka


Jangan percaya sangat!! Ramalan je.


22 comments:

  1. Yeah..acik pun dah berjaya habis kan cabaran..tahniah acik..

    ReplyDelete
  2. Singgah sini.
    TQ atas kunjungan.

    ReplyDelete
  3. NO. 8 tu... muka legen, hati kiut.. mwahaha..

    ReplyDelete
  4. Tahniah yer Acik kerana berjaya menamatkan cabaran...

    ReplyDelete
  5. kite 1,7,10..hehehe ;)
    no.2 pon bole jugek..hoho

    ReplyDelete
  6. Terima kasih semua...sayang uolls..

    ReplyDelete
  7. tahniah dah habiskan cabaran..oh, zodiak gemini ya..takut baca kaki gaduh tu..heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. muda-muda dulu kaki gaduh..sekarang dah tua...

      Delete
  8. ni yang tak sabar nak jmpa acik.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa tak sabar? Mau gaduh ka?hehehee

      Delete
  9. Wahhh tahniahh...
    Selesai..
    Tp mmg nmpk acik penyayang pon..
    Tapi garang
    Heheheh

    ReplyDelete
  10. pemarah macam singa, saya lah tu.. anak sulung. hahaha.

    oh, kita sederhana serasi je.. ada juga. adoi..

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Hehehee...malu-malu kucing namanya tu

      Delete
  12. saya gelak part paling serasi. sory. hehe.
    akak kaki gaduh ea? jom la buat group. haha

    ReplyDelete
  13. saya rasa mcm nak buat DC. tapi konfem ke nak join ni? hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...