Wednesday, 22 October 2014

DeNGaN RasMiNya....

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

2 hari lepas, sibuk benar Acik dengan urusan.
Ini kerana Acik ditawarkan untuk letak produk Acik
di salah satu Butik-Cafe di sini.
Semoga Allah mudahkan segala urusan.
Alhamdulillah..rezeki kami.

Acik mulakan pagi itu dengan ke Suruhanjaya Syarikat Malaysia.
Daftarkan perniagaan yang Acik buat ni.
Perkhidmatan & Pendaftaran SSM
Mudah saja, isi borang, salinan IC pemilik
dan bayaran RM70 untuk pendaftaran dan maklumat perniagaan.
Panduan Pendaftaran Perniagaan Baru





Nama baru bisnes Acik ni :
CHOCAKE WATIES KITCHEN


Selesai semua urusan pendaftaran, Acik mulakan projek
untuk jamuan akhir tahun.


Naked Chezzy Carrot Walnut Cake.
1kg++





Choc Moist Cake
1kg++




Dari pagi sampai ke pagi Acik mengerjakan kek-kek ni.
Lambat siap sebabnya anak-anak kecik banyak ragam
Jam 2.30 pagi, baru la boleh tido.
Itupun kejap je sebab nak sambung nak
meng'hokkaido'kan kek 100pcs.

Alhamdulillah...

17 comments:

  1. Wahh , terliur tengok kek kak watie xD

    ReplyDelete
  2. wahh tahniah acikk...
    smoga terus maju and maju jugak yee....

    ReplyDelete
  3. wah sdapnya acik.. smoga brjaya bisnes acik ni ye :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah alhamdulillah..
    semoga makin murah rezeki Acik lepas ni..

    ReplyDelete
  5. wahhh tahniah acik :) semoga sukses yeee dunia akhirat

    ReplyDelete
  6. sedapnyaaa tengok walnut cake tu. untung anak2 acik dapat makan kek selalu. tak payah tunggu birthday.hehe

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. moga terus murah rezeki acik.. ^^

    ReplyDelete
  8. Salam singgah sini Acik....Alhamdulillah dan semoga bisnis Acik berjaya terus berjaya dan semoga sentiasa di murahkan rezeki...Amin..

    ReplyDelete
  9. Salam singgah sini Acik....Alhamdulillah dan semoga bisnis Acik berjaya terus berjaya dan semoga sentiasa di murahkan rezeki...Amin..

    ReplyDelete
  10. wahhhhhhhhhhhh, lawanya kek-kek tu! semoga berjaya kak Watie :D

    ummi saya pun suka buat kek, tapi xde sampai ke bisnes la... hee..

    ReplyDelete
  11. terima kasih semua..alhamdulillah...dah ada 'syarikat' ni, moga lebih murah rezeki

    ReplyDelete
  12. terernya acik XD
    nak sebijik. hehe. moga terus sukses kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak terer mana pun HSB.biasa-biasa saja

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...